H Alpha Marketing Greece στη Philoxenia-Hotelia 2024

Νέα

H Alpha Marketing Greece στη Philoxenia-Hotelia 2024

Άλλη μια συμμετοχή μας στη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού της χώρας μας ολοκληρώθηκε με πολύ χαρά και ευχαρίστηση.

Σκόπιμα δεν χρησιμοποιούμε την έννοια της επιτυχημένης συμμετοχής, μια και η συμμετοχή αξιολογείται με την επίτευξη των στόχων και όπως είναι γνωστό η επιτυχία ή αποτυχία μιας προωθητικής ενέργειας αποτιμάται πολύ αργότερα.

Οι ενδείξεις πάντως οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ήταν η πιο αποτελεσματική συμμετοχή μας έως τώρα.

Είχαμε την χαρά και την τιμή να επιμεληθούμε εκτός από τη δική μας συμμετοχή, τη συμμετοχή και για το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη του Α.Π.Θ., καθώς και τη διοργάνωση της ενημερωτικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στον χώρο εκδηλώσεων του Περιπτέρου 13.

Ιδιαίτερα τιμητική ήταν και η πρόσκληση του Τάσου Γούσιου να θέσει το πλαίσιο, σε μια συζήτηση με την Αργυρή Κατωπόδη, Οργανωτική Συντονίστρια του Τομέα Τουρισμού της ΝΔ, στην εισαγωγική ενότητα της ημερίδας που διοργάνωσε η Γραμματεία Παραγωγικών Φορέων & Επιχειρηματικότητας της ΝΔ και που είχε ως θέμα «Η φιλοξενία ως ευκαιρία και επιλογή βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης».

Η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Λάρισας εκπροσωπήθηκε και φέτος από στελέχη μας στο stand της Περιφέρειας Θεσσαλίας, που διέθεσε χώρο για να φιλοξενηθούν όχι μόνο όλες οι Ενώσεις της Περιφέρειας, αλλά και όσες επιχειρήσεις επιθυμούσαν να συμμετέχουν.

Το stand μας επισκέφτηκαν και οι φοιτητές του Aegean College και της ΣΑΕΚ omiros.gr, οι οποίοι ενημερώθηκαν για το Τουριστικό Μάρκετινγκ στην πράξη!

Στη διάρκεια του τριημέρου έγιναν συναντήσεις με Φορείς και Επιχειρήσεις από την Ελλάδα και με επιλεγμένους Hosted Buyers που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες της Alpha Marketing Greece και του στρατηγικού συνεργάτη Proton Aviation του Κώστα Κρυστάλλη.

Δεν έλειψαν και οι επισκέψεις φίλων και συνεργατών, μια και η Έκθεση αποτελεί διαχρονικά σημείο συνάντησης για ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την πορεία του κλάδου και τις προοπτικές της νέας χρονιάς.

Η συμμετοχή είχε και τις ευχάριστες στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης τόσο μέσα στο χώρο της Έκθεσης, όσο και εκτός, όπως το πάρτυ στο ONOMA Hotel καθώς και στο πάρτυ-θεσμός στο Grand Hotel Palace – Thessaloniki, στο οποίο ο πάντα φιλόξενος Yiannis Aslanis και η καταπληκτική ομάδα του, φέτος γιόρτασε τα 20 χρόνια λειτουργίας του με ένα φαντασμαγορικό και spicy τρόπο!

Το ισοζύγιο της συμμετοχής είναι σαφώς θετικό με ευχάριστες αναμνήσεις που ενισχύουν ή δημιουργούν νέες σχέσεις εμπιστοσύνης.