10+1 Τρόποι για μεγιστοποίηση της κερδοφορίας καταλύματος
Είναι γεγονός πως περνάμε μια περίοδο αναιμικής ζήτησης στον κλάδο του τουρισμού, με δύσκολη, αυτή τη στιγμή, πρόβλεψη. Δεν μελετάμε πως οι επιχειρήσεις δεν θα πληγούν, όπως θα κάναμε σε οποιαδήποτε άλλη διαχείριση κρίσης, αλλά πως θα πληγούν λιγότερο. Βασικό στοιχείο για …
Από την Alpha Marketing η νέα ιστοσελίδα του Olympios Zeus Hotel Bungalows
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα ιστοσελίδα του Olympios Zeus Hotel Bungalows στην Πιερία, την υλοποίηση της οποίας ανέλαβε η Alpha Marketing με γνώμονα το “Keep it Simple”, ακολουθώντας σύγχρονο design ανάλογο με το ύφος του ξενοδοχείου. Για γρήγορη πλοήγηση και ευκολία στη …
Στελέχη Marketing: Σύγχρονες Πυθίες ή Επιστήμονες?
Κατά την αρχαιότητα οι Έλληνες, είτε βασιλείς, είτε στρατηγοί, προκειμένου να προβλέψουν την έκβαση σημαντικών γεγονότων που αφορούσαν την ζωή τους κατέφευγαν στο χρησμό της Πυθίας. Αυτή, συμβουλευόταν τον θεό Απόλλωνα, και αφού πλένονταν στην Κασταλία πηγή και με μερικά φύλλα δάφνης, …
Δεν έχω να πω κάτι… είμαστε μαζί!
Δεν έχω να πω κάτι… είμαστε μαζί! Όπως πολλοί φαντάζομαι, βομβαρδίζομαι καθημερινά με άπειρη θα έλεγα ενημέρωση και οδηγίες επιβίωσης, τόση που το φτωχό μυαλό μου δεν μπορεί να διαχειριστεί. Θεωρίες συνωμοσιολογίας αναμιγνύονται με στατιστικές αναλύσεις, επιστημονικές διαπιστώσεις αντικρουόμενες, διάλογοι – μονόλογοι …
Κρατάμε απόσταση ασφαλείας! Μένουμε ενωμένοι!
Λαμβάνουμε υπόψη μας όλα τα έκτακτα μέτρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας και τη ραγδαία εξάπλωση του Covid-19. Πρώτο μας μέλημα είναι η προστασία των πελατών και των συνεργατών μας. Μένουμε σπίτι, μένουμε για εμάς και τους συνανθρώπους μας, ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε …
Έναν μύθο θα σας πω… Θα επιμηκύνω την τουριστική περίοδο
Κάπως έτσι θα έπρεπε να ξεκινάμε όλοι εμείς οι «ειδικοί» όταν αναφερόμαστε στο καυτό αυτό θέμα για τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, μάλλον ορθότερα για τη διάρκεια που ένας προορισμός υποδέχεται επισκέπτες με σκοπό τον τουρισμό. Υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις για το θέμα …
Fam & Press Trip Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας
Fam & Press Trip διενεργήθηκε στις 6 έως 8 Δεκεμβρίου 2019, στη Λάρισα και την περιοχή της Ελασσόνας, στο οποίο συμμετείχαν δημοσιογράφοι από το Έθνος, τη Real news, το Greek Travel Pages, το Cosmopoliti.com, τουριστικοί πράκτορες από το Attend Tourism Advisors και …
Η διαχρονική επίδραση των μουσείων και πολιτιστικών μνημείων στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος ενός προορισμού
Με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολούθησαν οι 80 και πλέον επισκέπτες την ημερίδα της Εφορείας Αρχαιοτήτων Λάρισας και του Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας με θέμα: Η διαχρονική επίδραση των μουσείων και πολιτιστικών μνημείων στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος ενός προορισμού. Η ημερίδα διοργανώθηκε από την …
Ετήσια γιορτή Θέρμης -Τηλεθέρμανσης
Κάθε προηγούμενο ξεπέρασε η συμμετοχή στην ετήσια Γιορτή Τηλεθέρμανσης που πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου 2019, στο ξενοδοχείο “Elpida Resort & Spa”. Ο πρόεδρος του ομίλου ΙΤΑ και της ΘΕΡΜΗ ΣΕΡΡΩΝ Α.Ε., Αντώνης Γερασίμου ευχαρίστησε τους εκατοντάδες καταναλωτές που έδωσαν το «παρών» στην …
Greek Panorama 2019 B2B Meetings
Β2Β συναντήσεις στο πλαίσιο της διοργάνωσης της 1ης Έκθεσης Ειδικών και Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού Greek Panorama Νοέμβριος 2019. Διοργάνωση North Events, πρόσκληση – επιμέλεια προγράμματος Hosted Buyers Argo travel, επιμέλεια διεξαγωγής Β2Β συναντήσεων Alpha Marketing Greece Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για …