Επιτυχημένη παρουσίαση του Περιπατητικού Τουρισμού στo 1ο NOSTOS EXPO Conference
17 Νοεμβρίου, 2016H «NOSTOS» GREEK ALTERNATIVE TOURISM EXPO είναι μια έκθεση εξ ολοκλήρου αφιερωμένη στον τομέα του εναλλακτικού τουρισμού, ο οποίος και αποτελεί την πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη μορφή τουρισμού παγκοσμίως. Η πόλη της Ναύπακτου Αιτωλοακαρνανίας, υποδέχτηκε επαγγελματίες και κοινό 14-17 Οκτωβρίου, με σκοπό την ανάδειξη, προβολή και προώθηση των επιχειρήσεων τόσο στην Ελληνική όσο και στην Ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά.
Στο πλαίσιο της Έκθεσης διοργανώθηκε και το 1ο NOSTOS EXPO Conference, όπου Έλληνες και ξένοι καταξιωμένοι επαγγελματίες, τεχνοκράτες και εκπρόσωποι φορέων μίλησαν για τις αναπτυξιακές δυνατότητες που προσφέρονται μέσα από τον Εναλλακτικό Τουρισμό στη χώρα μας, παρουσιάζοντας εφαρμοσμένες καλές πρακτικές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η Alpha Marketing συμμετείχε με την ομιλία του Τάσου Γούσιου που είχε θέμα: «Ο Περιπατητικός Τουρισμός ως παράγοντας τουριστικής ανάπτυξης».
Παρουσιάστηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά της εναλλακτικής αυτής μορφής, η σχέση της με άλλα είδη τουρισμού και έγινε ανάλυση της Γερμανικής αγοράς που παραδοσιακά αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος όσων ταξιδεύουν με κίνητρο τον Περίπατο στη φύση. Επιπρόσθετα παρουσιάστηκαν τα χαρακτηριστικά των περιοχών που θα μπορούσαν να αποτελέσουν προορισμούς για αυτό το είδος του τουρισμού, καθώς και τα κριτήρια για διεθνή Πιστοποίηση μονοπατιών. Κλείνοντας έγινε αναφορά σε προορισμούς στην Ελλάδα, όπως το Μαίναλο, η Άνδρος και η Σίφνος, που έχουν δημιουργήσει την υποδομή για την υποδοχή ξένων επισκεπτών. Οι δυο πρώτες περιοχές μάλιστα έχουν ήδη την πιστοποίηση Leading Quality Trails, που αποτελεί σημαντικό εργαλείο Μάρετινγκ στην κατεύθυνση της προσέλκυσης περιπατητών από όλο τον κόσμο.
Η συμμετοχή της Alpha Marketing κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένη βάσει του πλήθους των ερωτήσεων που υποβλήθηκαν στον κο Γούσιο, τόσο στη διάρκεια της παρουσίασης, όσο και μετά το τέλος της δημόσια αλλά και σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις. Επιδίωξη των προσπαθειών μας είναι η παρακίνηση περισσότερων φορέων και επιχειρήσεων να “δουν” με αναπτυξιακό μάτι τον Περιπατητικό Τουρισμό, απευθυνόμενοι ιδιαίτερα σε επισκέπτες από τη Γερμανία.